25 Şubat 2016 Perşembe


Evcilik...

      İçimdeki çocuğu hala büyütemedim sanırım, gerçi bi şikayetim de yok bu durumdan:)
Yılbaşı öncesi elektrik bandı ile bir çam ağacı yapıp çok sevmiştim, bu kez de odama bir oyun evi yaptım. 






Kızların odalarında kullandığım raflarla dekore edip sevgili arkadaşım Hülya'nın yaptığı ışıklı toplarla süsledim, sonra karşısına geçip hayran hayran seyrettim:)
 ( Hülya'ya instagramda funnylights dan ulaşabilirsiniz)




Yere de yine instagramda soulmate.collective den aldığım örtüyü serdim, bu desen bir halı bulmayı çok isterim:)





Akşam kızlar okuldan geldiklerinde bayıldılar evime, onların odalarına yapmadığım için biraz bozuldular tabi:)










 Evi yapma fikri instagramda zevkle takip ettiğimin sevgili Sermin'in  (ig adı: serminoktay) yaptığı muhteşem evler ve dinozorları gördükten sonra depreşti tabi:)) kendisine sevgilerimi iletiyorum. 

Keyifli geçsin gününüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder