15 Ağustos 2016 Pazartesi

Cam balkon...














 


          Balkonu camla kapatmayı çok uzun zamandır düşünüyordum. Ama hep aklımın bir köşesinde ya iyi olmazsa ya pişman olursam, balkon gibi değilde artık bir oda olursa gibi endişelerim yüzünden 3 yıldır erteledim kapatmayı.
          Ancak Ankara'da havalar o kadar soğuk ki ve yaz gelmeyi o kadar bilmiyor ki, balkonu ancak 2-3 ay kullanabiliyorduk, haliyle bu durum hiç hoşumuza gitmiyordu çünkü hem çok büyük hem çok kullanışlı bir balkonumuz var, bir gün yine instagramda bu konuyu açınca gelen yorumlardan Albert Genau diye bir markadan bahsettiler o güne kadar hiç duymamıştım bu firmayı, biraz araştırınca cam balkon işini epey bir üst seviyeye taşıdıklarını gördüm.  Isıcamlı Cam Balkon Tiara diye bir sistemdi yaptıkları.

Aşağıya siteden aldığım açıklamayı ekliyorum.

          Toplam 28 mm ( 4+20+4 veya 6+16+6) kalınlığında ısıcam kullanılan sistemde, yalıtımı üst düzeye çıkarmak için, cam panellerin birleşiminde izolasyon fırçası, epdm conta ve mıknatıslı conta yatakları bulunan özel dikey birleşim profili tasarlandı. İstenen izolasyon seviyesine göre, bunlardan herhangi biri, herhangi ikisi veya üçü birlikte kullanılabiliyor.
          Sistemde, taşıyıcı kasa profili üzerindeki, gizli kondens kanalı sayesinde hem kozmetik hem de verimli bir su tahliyesi gerçekleştirilirken, yağmur suyunun, profilin içine girmeden dışarıya yönlendirilmesi, kanat profillerinin üzerindeki yönlendirme kanatçıkları ile sağlanıyor.
           Cambalkon sistemleri, yağmur, kar v.b. dış iklim şartlarıyla karşı karşıyadır. Dolayısıyla, cambalkon sistemlerinin ana unsuru olan, taşıyıcı rulman ve aksam parçalarının, mutlaka “paslanmaz” malzeme ile üretilmesi gerekmektedir. Sistemlerde kullanılan aksamlar, paslanmaz özellikli olmazsa, zaman içerisinde bu aksamlar dış iklim şartlarının olumsuz etkisiyle paslanacak ve iş göremez hale gelecektir. Albert Genau ürünleri %100 paslanmaz malzeme ile üretilmekte olup, 30 yıl paslanmazlık garantisi verilmektedir.

          Firma ile iletişime geçince beni bayileri Penlife yönlendirdiler, o aşamadan sonra Özge hanım ve ekibi yoğun ilgileri ve özenli çalışmaları ile 15-20 gün içerisinde imalatı hazırlayıp yarım gün içerisinde de montajı yaptılar, bize de sabah akşam balkonun keyfini çıkarmak kaldı:)

          Umarım cam balkon yaptırmayı düşünen ama aklında soruları olanlar için yararlı bir post olmuştur.

          Sevgiler...


Ankara'da olanlar için Penlife iletişim bilgilerini ekliyorum.
Telefon 0 312 385 58 80
Ostim Mah. 1151 Sokak Gül 86 Yapı Koop No:76 OSTİM / YENİMAHALLE / ANKARA


5 yorum:

  1. Merhaba sevgili hocam sizi çok yakından hep takip ediyorum paylaşımlarınızı çok güzel teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Mersin Güven Cam Balkon Sistemleri olarak sizlere başarılar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Cam Balkon Ürünleri hakkında bilgi almak istiyorsanız bence bu firmayı inceleyin.

    YanıtlaSil